علق المطرب محمود العسيلي، على الذكرى السادسة لاندلاع ثورة 25 يناير، واصفًا إياها بأنها ثورة جيش حماها الشعب.
وقال في تغريدة عبر حسابه على موقع التدوين المصغر “تويتر”: “بعد ٦ سنين اقدر أقول إنها ثورة جيش حماها الشعب، الشعب اللي أنا واحد منهم، اتاخد على قفاه وخد مقص محترم واتكعور على وشه، كل سنة وأنتم طيبين”.
علامات أونلاين alamatonline,موقع علامات